Acum câțiva ani BNR a decis pentru tranzacțiile cash o limitare a plafonului la 10.000euro, lucru de bun simt intr-o societate care vrea sa evolueze.
Ca si client ING, saptamana trecută m-am lovit de următoarea problema, am vrut sa depun banii în bancomat ( casieriile au fost desființate ) și surpriza, exista o limita de 15.000lei sau 3000euro, ATENTIE cumulat pentru retrageri și depuneri
Pentru a depinde mai mult a trebuit, sfătuit de serviciul clienți, sa intru în HOMEBANK sa modific temporar limita și surpriza a trebuit sa mai aștept un accept manual din partea unui utilizator; acceptul a venit după 90min, când eram de mult timp plecat din fata bancomatului.
Astazi, m-am decis sa reiau operațiunea, intrat în homebank, modificata limita ( de data asta s-a modificat automat – probabil ca urmare a reclamațiilor făcute la ei ) dar surpriza, mi-au perceput un comision de 25lei
25lei nu înseamnă mult, nu când faci genul asta de tranzacții dar mi se pare o japca nesimțita cât timp limita impusă de ei este sub plafonul BNR.
Update 24 feb 2021:
Am primit un mail prin care am fost înștiințat ca mi-a fost returnat comisionul ( nu știu dacă strict pt ca am reclamat asta sau pt cumul de reclamații – mai sunt câteva în lucru ) dar măcar în ceasul al 12-lea au făcut ceva de bun simt.